Välkommen till "I Stockholm..."

En blogg om mitt Stockholm, blandat med favoriter i stora vida världen! Personliga tips, eller vardagliga äventyr! Upplevelser och platser jag själv vill hitta tillbaka till, om och om igen... En butik, ett café, eller bara det häftiga som fångat. Stockholmare sedan många år, resenär sedan födseln med svagheter för neon, betong och riktigt höga hus...! Bilderna är mina egna, om inte annat anges. Samma gäller mina tips. Försöker hålla mig uppdaterad, men visst kan fel förekomma. Sidan är ännu under uppbyggnad. Tipsa mig gärna, berätta vad du tycker...!

tisdag 22 februari 2011

Wirströms i Gamla Stan...

Här kommer ett tips från Gamla Stan! Skön pub, av Irländsk modell! Lagom på alla sett och vis! Jag är egentligen ingen pub älskare, men den här får godkänt! Inte jättestor, så har man otur är det fullt! Trots läget, en hel del stammisar. Sommartid går det bra att ta ett av de små, små borden i gränden. Men även mot gatan finns en uteservering! Ståtar med hela tre bord! Klart värda att vänta på!
Bjuder även på live musik då och då. Kolla in hemsidan för mer info. Jo då, går säkert att äta också. Men det har aldrig blivit av...!

Var den ligger? Stora Nygatan...!
Har du vägarna förbi? Titta gärna in, det brukar jag göra...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar