Välkommen till "I Stockholm..."

En blogg om mitt Stockholm, blandat med favoriter i stora vida världen! Personliga tips, eller vardagliga äventyr! Upplevelser och platser jag själv vill hitta tillbaka till, om och om igen... En butik, ett café, eller bara det häftiga som fångat. Stockholmare sedan många år, resenär sedan födseln med svagheter för neon, betong och riktigt höga hus...! Bilderna är mina egna, om inte annat anges. Samma gäller mina tips. Försöker hålla mig uppdaterad, men visst kan fel förekomma. Sidan är ännu under uppbyggnad. Tipsa mig gärna, berätta vad du tycker...!

lördag 26 februari 2011

Sturehof på Stureplan...

Känner att jag just nu är inne i en period där jag äter mig runt på klassiker här i stan. För några veckor sedan var det lyxlunch här på Sturehof. Vita dukar och stärkta servetter! Mycket god mat, och en känsla av lite extra! En mycket behaglig känsla!

Annars besöker jag gärna deras bar. Även den ger en känsla av lite extra flärd. Kan bero på att stället förknippas med bubblor? Brukar ju smygstarta nyårsfirandet här... Ett glas bubbel med goda vänner, redan till lunch... Mycket läcker miljö! För mig är det storstad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar