Välkommen till "I Stockholm..."

En blogg om mitt Stockholm, blandat med favoriter i stora vida världen! Personliga tips, eller vardagliga äventyr! Upplevelser och platser jag själv vill hitta tillbaka till, om och om igen... En butik, ett café, eller bara det häftiga som fångat. Stockholmare sedan många år, resenär sedan födseln med svagheter för neon, betong och riktigt höga hus...! Bilderna är mina egna, om inte annat anges. Samma gäller mina tips. Försöker hålla mig uppdaterad, men visst kan fel förekomma. Sidan är ännu under uppbyggnad. Tipsa mig gärna, berätta vad du tycker...!

lördag 26 februari 2011

Den lilla "Italienaren", vid Fridhemsplan...

Ett av mina favorit caféer för en morgonfika! Inklämt bland butiker och bankomater vid Fridhemsplan. Gömt bakom alla busskurer! Serverar en riktigt god kaffe, och en lagom stora macka att njuta av! Ett litet slink in ställe med platser i fönstret!
Dessutom, att de serverar en av stans godaste glassar! Inte heller helt fel!
Hela tiden öser det förbi folk ute på trottoaren...
Drottningholmsvägen 22...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar